auto-mc.htm_cmp_blends010_bnr.gif (1676 bytes)

[Home] [Links] [JS Intro] [Ordliste]

[Guide til sandblæsning] [Det Bedste Resultat] [Gode Råd] [Hand Made Cars] [Pris & Vilkår]

Galleri - autosandblæsning 

Her er et lille udpluk af de biler vi har sandblæst og metalliseret gennem tiden.
Find en interessant bil i listen nedenfor, og klik på navnet.

Du kan evt. søge i listen ved at trykke på Ctrl-B.
N.B. Når du kommer ind i billedgalleriet, kan du også blot bladre frem og tilbage. God fornøjelse.

Alfa Junior Bertone og en Sud i kø.
Alfa 75 i "grillstativet"
Alfa 75: Intet rødt på bundlinien
Alfa GTV sandblæst og metalliseret
Alfa GTV afhentes af signor Kim F.
Alfa Junior Bertone sandblæst og metalliseret
Alfa Sud, en formands køretøj
Alpine A310 V6, chassis sandblæst og metalliseret
Austin "Frogeye"
Austin Healey 3000, meget åben
Austin Healey 3000, en macho-car
Austin Healey Sprite
Austin Healey Sprite MK I
Austin 12, klar til videre nænsom behandling
BMW 502, V8 eller 6 cyl.
BMW 520
Buick Skylark Convertible 1963
Buick Skylark Coupé 1963
Buick Skylark Coupé 1963, sandlæst og metalliseret
Buick Skylark 1974
Buick Skylark 1974
Chevrolet 1932
Chevrolet 1932
Chevrolet 1939 Coupé
Chevrolet 1939 Coupé
Chevrolet Bel-Air 1957, tidligere udsat for plastickirurg
Chevrolet Camaro
Chevrolet Corvair, flat six, heckmotor, luftkølet (ligner NSU Prinz IV, bortset fra størelsen)
Chevrolet El Camino ("lille lastvogn") på spansk
Chevrolet Paneltruck
Chevrolet Stepp-sider 1956
Chevrolet Stepp-sider, on-loadet 1956
Chrysler KEW 6, canadisk, højrestyret
Citroën 2CV 6 på besøg tre år efter færdiggørelsen
Citroën 2CV, "på roden"
Citroën AK, "Kristiania-Kampvogn"
Citroën Léger en revisite apres 7 ans
Citroën ID Familiale
Citroën ID Familiale
Citroën Léger, en afleveres og en hentes, det ká vi li´
Citroën Voiture de Livration
Citroën Voiture de Livration: 
  Berline ombygget i Bådhavnsgade, og siden godkendt som org. Citroënmodel. 
  Der blev fremstillet ca. 550 stk. der er 1-2-3 stykker tilbage

Datsun 1200, meget sjælden i dag
Datsun 240Z, en amerikansk kult-bil
DKW 1000 s. Ole J. henter dele, til hvad mon?
Dodge Challenger, The Real Thing
Dodge Dart Convertible
Fiat 124 BC
Fiat 501 anno 1936, bemærk 4-dørs uden B-stolpe
Fiat 501 - dørene lukker mod hinanden, som f.eks. Ford Continental
Fiat 514, anno 1930
Fiat 514, anno 1930
Fiat 850 Spider
Fiat 850 Spider
Fiat Uno Turbo
Ford A 1/2tons
Ford A Lowrider
Ford A Lowrider
Ford A 2-dørs med jig monteret
Ford A´er, en lille del af Henry´s samlebånd
Ford Cortina MK I GT
Ford Mustang i ly af mørke
Ford Mustang i ly af mørke
Ford T-bird
Ford "transves´tit"
Ford V8 ultimo 30´verne
HIH, International Harvester 1200, 1965-66
HIH, International Harvester 1200 D, 1970
Jaguar E-type, front. exploded view
Jaguar E-type alle undervognsdele metalliseret
Jaguar E-type, front adskilt sandblæst og metalliseret, også i alle samlinger!!!!
Jaguar E-type Coupé klar til hjemtransport
Jaguar E-type coupé
Jaguar E-type, serie I, flat-floor
Jaguar MK II
Jaguar MK II
Jaguar XK 120 Fixed Head
Jaguar XK 140 Drop-Head
Jensen Interceptor, Hand made
Jensen Interceptor, Ejer Hr. Jensen
Lancia Beta
Lotus chassisramme
Maserati Sebring, Hand made
Mazda RX 7, med Felix Wankel-motor
Mercedes Benz 130H, 1933
Mercedes Benz 170, et stilstudie
Mercedes Benz 170 S, Sendelfinger Karrosse
Mercedes Benz 170V
Mercedes Benz 170V
Skal annulleres
Mercedes Benz 190SL, 1955, vanger sandblæst og metalliseret indvendig før samling
Mercedes Benz 190SL, 1955, klar til aflevering
Mercedes Benz "Pagode"
MGA
MGA på grillspydet
MGA ramme, Pontiac 1938 i baggrunden
MGB
MGB-GT
Morris Major 1935. (se Morris 06 jpg) Skimtes der ikke en Healey 100 i baggrunden?
Morris 1000 Minor-Monster, øget i længde og bredde, monteret på en Range Rover V8 undervogn
Morris 1000 V8 med god plads til 6 personer
Morris minor med maxi bagagerum
Morris Minor. Hjemme venter Mr. De Blank med Cooper-engine, disc´es og wolvrace
Morris Major 1935. (se Morris 01jpg hvor brudekareten en færdig)
Morris Mini
Moris Mini, en trendsætter
Morris Minor, "kluden" afmonteret, klar rengøring
Morris Minor cabriolet, l-a-n-g-t-i-d-s-h-o-l-b-a-r
Minor last forever
NSU Spyder, med enkamret Felix Wankel motor
NSU Spyder, med køleren foran
Opel Ascona, sandblæst andet steds, bemærk venligst bulerne overalt, selv på panelerne
Opel Diplomat V8 med ejer
Opel Diplomat
Opel GT. Tidligere plastic-kirugi kommer for dagens lys
Opel GT. Uden bagpanel bliver resultatet extra godt
Opel Manza B
Opel Omega
Pontiac 1938 i kabinen
Pontiac 1938 klar til at komme hjem til Nordjylland
Porsche 356A Cabriolet 1954
Porsche 356A Coupé 1954, and wishful thinking ten years from now
Porsche 356A Coupé 1954
Porsche 356A Cabriolet 1954
Porsche 911
Porsche 912 4 cyl.
Porsche 912 en sjælden fugl
Range Rover bag facaden, klar til blæsning
Renault Fuego á la Sabat sandblæst, metalliseret og inderskærme lakeret (selfmade on location)
Rover P6
Studebaker Champignon 1952
Studebaker Champignon, italiensk design
Toyota Landcruiser
Triumph TR 1-2-3
Triumph TR 5
Triumph TR 6
Volvo 444, med sprodse i forrude og lille bagrude
Volvo Amazon
Volvo 1800 ES
Volvo 1800 ES, Herregårdsvogn?
VW 1500, sjælden fugl
VW Golf type 1
VW Karmann-Giha
VW Karmann-Giha
VW type 1, 1949? Første importeret til DK
VW type 1, bemærk VW plarformen i baggrunden
VW type 1, 1953, med briller, rundt instrument og org. kludetag
VW type 1, med kludetag
Wartburg Combi, put-putte-lut-put-putte-lut
Willy´s Jeep efter mange transplantationer
Willy´s Jeep klar til afhentning

 


...tilbage til auto-hovedsiden